duminică, 20 aprilie 2008

romantic

Cui nu-i place sa auda un ''te iubesc'',o declaratie de dragoste, vorbe dulci si siropoase?!Exista cuvinte rostite cu drag,care ne incalzesc si ne insenineaza ziua.Asta sa fie cu adevarat romantic?!Nu.Cuvintele pot atarna greu,pot avea o insemnatate majora,dar eu prefer sa le iau ca atare,fara sa le dau o prea mare incarcatura.Cuvintele frumoase nesustinute de fapte,gesturi,atingeri si zambete nu au nicio valoare.Spune-mi''te iubesc'',intoarce spatele si pleaca plictisit,iar eu iti voi spune''la revedere''si voi schimba broasca...
...Tacerea e cu adevarat romantica...Sa stai in bratele persoanei iubite,sa fii mangaiat,sa-ti zambeasca si sa te sarute pe frunte,sa te alinte din priviri fara sa-ti spuna nimic.Sa simti ca te iubeste.In asemenea gesturi zace mai multa dragoste decat intr-un ''te iubesc''...
Suntem prinsi in valtoarea unor vremuri agitate si uitam cat de importante ar fi 5 minute in care sa stam langa persoana iubita.Fara sa vorbim despre problemele de la servici,fara sa ne plangem,fara sa oftam,fara sa plecam privirea in pamant.Cinci minute in care sa uitam de tot ce ne apasa si sa ne bucuram ca iubim.

De cate ori n-ati vrut sa plecati intr-o minivacanta,sa iesiti o ora la iarba verde,in parc,pe malul unui lac sau pur si simplu sa stati pe canapea cu si langa cel drag?!Nu o saptamana,nu o zi,ci cateva minute,o ora...Sunt sigura ca toti ne gandim cum sa facem sa ne bucuram de asemenea clipe lipsite de apasare si preocupari...Si care e vesnicul motiv pentru care tot amanam aceste momente?!''N-am timp!''Niciodata nu avem timp.Sa fie oare chiar asa?Ma indoiesc.Cati dintre voi fumeaza?Cam cinci minute dureaza sa fumezi o tigara.Cate tigari fumam?Cam un pachet pe zi.Asta inseamna 100 de minute irosite si nocive.Va dati seama cate ati putea face intr-o ora si 40 de minute?!Ati putea sa dati o fuga pana la fiinta iubita,s-o imbratisati,s-o sarutati sau pur si simplu sa apareti pe neasteptate,fara niciun motiv anume,sa o inveseliti...
...Cat stati pe internet?Eu acum stau si scriu in loc sa trag o fuga pana la el,doar ca sa-l zaresc...Cat va ia sa-mi cititi unul din blog-uri?In timpul asta,daca nu va ajunge sa faceti un gest frumos si palpabil,dati-i un telefon,trimiteti-i o floare sau cautati o oferta pentru vacanta in doi la munte...Ganditi-va ce alte preocupari mai aveti si cat de nefolositoare sunt unele.Cronometrati intr-o singura zi toate minutele pierdute cu activitati nu atat de importante.Veti fi uimiti la sfarsitul zilei de cat timp ati pierdut facand...nimic.
...Pierdem timp in fiecare zi,chiar si cand suntem grabiti si aglomerati,ocupati si tracasati.Oricat am lucra,cu siguranta pierdem si timp pretios.Nu exista''n-am timp''.Exista''habar n-am cat timp am'',exista''habar n-am sa-mi organizez timpul''si''nu stiu cum sa fac sa profit de timpul meu''.
...Timpul pierdut ar putea fi romantic.Impropiu spus,dar sunt sigura ca intelegeti...Crezi ca e traficul infernal si ai face o gramada pana la fiinta iubita?!Asa e,din pacate.Atunci ia metroul!Avionul!Trenul!Sau aripi de inger...Nu toata lumea incepe serviciul la ora 7-8 dimineata.Unii pot merge si mai tarziu si nimeni nu le taie capul.Dar oare ce impresie las daca intarzii o ora cand stiu ca o pot face?!Bun,si daca incep la ora 9-10,ce fac pana atunci?!Ma trezesc trezesc la 6 si stau pe net 2 ore,apoi fac un dus in graba si observ ca sunt in intarziere.Ajung la 9-10 la servici.In loc sa stau 2 ore pe net sau sa te invarti prin casa nefacand nimic,nu ar fi mai bine sa te imbraci si sa ii faci o surpriza?!
Romantismul nu necesita zile,saptamani,ci minute.Un gest,o atingere,o privire etc,lucruri care pot insemna atat de mult...
Rezerva-ti o zi/noaptea alaturi de cel iubit.Ce-o sa se intample?Decat sa stai sa te uiti doua ore la un film la sfarsitul caruia sa realizezi ca tocmai ti-ai pierdut 2 ore din viata,ia-o de mana,alint-o,gadil-o,sarut-o pe gat,iesiti la o plimbare sau pur si simplu stati impreuna.
Nu iti trebuie timp pe care nu-l ai,ci chiar mai putin de cat cel de care dispui...Nu iti trebuie bani...Un sarut nu costa,nici un zambet si nici o atingere.Nu-ti trebuie planuri,nici ore pentru a pregati ceva special.Lucrurile simple si marunte sunt cele mai speciale.Cele neplanuite ies cel mai frumos.
Ma intreba cineva ce e romantic...Asta e romantic,sa iti dai seama cat timp ai.Daca realizezi asta, orice poate fi romantic.
Si cand esti atat de agitat si grabit si vezi ca ai 15 minute libere in care sa-ti faci iubita fericita,nu ezita.Alearga pana la ea,ia-o in brate si va zambi cu siguranta.Nu trebuie sa stai ore in sir cu ea,nu trebuie sa ii faci cadouri scumpe.Se va bucura enorm cand va vedea cat de grabit esti si,cu toate astea,ti-ai rupt 15 minute pentru a o imbratisa.
Romantic e atunci cand n-ai decat 3 lei in buzunar,e ziua ei si vezi un mutunache de plus,micut si amarat,dar simpatic foc si i-l faci cadou.Ii spui''iubito,n-am prea avut bani,dar am vazut jucaria asta draguta si m-am gandit la tine''.N-ai bani si vezi niste flori intr-o gradina?Spune-i propietarului ca ai dori sa-i oferi o floare iubitei tale si roaga-l sa te lase sa o rupi.Asta e romantic!
Stai cu ea cat poti,mult sau putin,fara sa-i spui neaparat ceva.Sa va simtiti,sa va iubiti...
Mai e si varianta in care intreaba''Ma mai iubesti?''si strica totul,dar nu te gandi la asta acum.
Faceti cat mai multe lucruri impreuna,lucruri care sa va faca placere.
Foloseste-ti timpul,iubeste si fii tacut!''N-am timp''e cea mai neromantica,neadevarata si monotona propozitie.

Niciun comentariu: